Jeg oplever ofte en slags nostalgi over en tid jeg ikke har eksisteret i. Hvad jeg ikke ville give for at opleve en ungdom i 90’erne/00’erne.
Den elektroniske musik var tilsyneladende et utroligt spændende sted i sin udvikling, og der medfulgte et festglad publikum.
Jeg, DJ SHYFA kunne godt tænke mig at invitere jer ind til en IDM dansefest som jeg forestiller mig den, i tiden omkring årtusindeskiftet.
Med forbehold for at jeg ikke helt kan vide hvordan det egentligt var dengang, og for at jeg kan finde på at spille lidt nyere musik, som udspringer derfra – dog vil jeg love jer komplekst elektronisk musik, man både kan danse til og tænke over.
